You are not alone

Hej på er!
Dagen har väl varit ganska bra.

Vaknade runt 7, gick och duschade och gjorde mig i ordning, sen kom Ellis och Martina och "hämtade" mig, sen drog vi till skolan.
Först hade vi SO, vi ska jobba två och två, vi ska starta ett eget företag, jippi. Jag och Emelie ska starta ett tolkföretag. Vi talar svenska, engelska, spanska, ryska och teckenspråk! (Jag heter Mats XD)
Sen hade vi kemi, Jonas hade nån genomgång om olika atomer och molekyler och bindningar och peterpan och allting, och vi skulle anteckna.
Sen hade vi kemi - igen!
Men vi fick gå på promenad och läsa ur nåt kemihäfte istället, känns som att måna gjorde det, hm...
Jag och Ellis gick och köpte godis (omg, jag är tjock), sen blev vi straffade av Gud (*kastar regn* Gud, vad tjocka ni är!), vår humor är bäst, oh yes.
Aja, sen var det lunch, och efter rasten var det musik, vi ska göra nån egen version av den dära "Tack för att du har betalat din tv-avgift", jag får ju vara med bästa gruppen oxå, absolut -.-'
Sen fick vi sluta, jag gick hem och chillade ett tag, sen hade vi möte med vår ryskalärare ang. schema (jag ska ha ryska i år, yeys -.-)
Aja, sen gick jag hem, och sen har jag varit no-lifer hela eftermiddagen, började gråta igen, TJIHOO.

Nu sitter jag här, och jag vet inte om jag ska asgarva eller lägga mig på sängen och börja asgråta.


Imon drar jag till Gävle med Ellis iaf, skojskoj ^^,


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Mäddäh

Varför gråta? <3

2009-09-06 @ 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0