Circus

Hej på er!

Nu är det så att jag har problem.
Vi flyttar nästa helg (tror jag). Jag kommer att få två rum, ett sovrum, och ett musik/chillrum. Jag tänkte beställa lite affischer till musikrummet, "det blir hur lätt som helst" tänkte jag.
Så fel jag hade...
Jag har hittat jättemånga fina affischer som jag vill beställa, men jag får bara beställa 3-6 affischer har jag bestämt, och nu kan jag verkligen inte bestämma mig!

Jag tänkte lägga ut bilder på affischerna som jag vill beställa, typ alla är 61x91 cm stora. (Och ja, alla har något med Batman att göra...)

1


2


3


4


5

(Jag är osäker på om jag vill beställa den, den är felquotad :c)

Nu vill jag att ni skriver en liten kommentar här, välj en siffra, eller flera (ni får välja alla också). Om det nu blir så att jag beställer alla, så kommer jag inte att sätta upp alla, så ni (som med all säkerhet kommer att besöka mina rum) kan vara lugna c:

Aja, hare bra! :) Kommentera på nu!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tvåan är min favorit, men trean och fyran är också coola! Femman är lite läskig och ettan är kinda trist :p

2010-04-04 @ 20:41:27
Postat av: Angelica

2.an, 3.an och 4.an helt klart :D

1.an va så ful när Batman kom med oxå xD



Hare bra :)

2010-04-05 @ 18:18:56
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/
Postat av: ELIN!

hmm... jag tycker fan 3an eller 4an! :D

2010-04-05 @ 22:26:50
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0