Poker face

Hej på er!

Jag är trött, skriver bara skit.

IDAG har jag varit i Dalarna, på Lager 157, med min favorithest Helena! Brände lite pengar, köpte ganska mycket, eller, äh c:

Köpte i alla fall:
Fem linnen
Två par tights
En t-shirt
Två armband

Hade kunnat lägga ut en bild på skiten, men mitt rum är stökigt och jag orkar inte plocka fram kameran nu ): Blir bild imorgon.

Imorgon ska vi fira Elin! Vi (hon, jag, Helena, Emelie) ska kika lite på vårmarknaden, sen ska vi äta ute (: mysigt mysigt.


Aja, hare bra! :)



(Anna und Hestlena was here!)



Dagens låt:



(Har haft den på hjärnan hela dagen .__.' <3)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

JAG VILL SE BILDER

(Btw, jag kommenterar aldrig låten för att jag kan inte se den utan att ladda ner något :p)

2010-04-09 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0