Re-education (Through labor)

Hej på er!

Tyckte att det var dags för uppdatering.

Den här veckan har vi haft prao! Jag och Ellis praoade två dagar hos min mor (hon äger en frisörsalong för de som inte vet), sen praoade vi två dagar på Coop, och vi jobbade "stenhårt" så vi fick en godispåse, en chipspåse och en stor dricka, yääh.

Idag har jag varit i Valbo med bästa Elin :D Köpte två halsband och en bh, har inte så mycket pengar, och jag ska shoppa big time två gånger nästa vecka, så.

Nu sitter jag här, borde packa, vi håller på att flytta nu så att.
Jag vill skriva något sen när jag har packat, men ska jag skriva en novell eller fanfic? D:


Aja, hare bra! :)


Shopping:




Halsband - Bik Bok, 39 kr/st.


BH - H&M, 99 kr.


Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du shoppar typ hela tiden, vet du det? :o

Visste inte att ni ska flytta? O.O <3

2010-04-02 @ 18:54:08
Postat av: Anna

Madeleine: Så ofta shoppar jag inte? ;o och jag har skrivit i bloggen om att jag ska flytta xd <3

2010-04-04 @ 00:05:44
Postat av: Madeleine

Tro inte på Anna! HON SHOPPAR HELA TIDEN! :o

2010-04-04 @ 09:32:06
Postat av: Anna

HAHA, gör jag väl inte! ;o jag shoppar när jag får pengar, sen är jag pank i tre veckor 8D

2010-04-04 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0