To be with you

Hej på er!

Har egentligen inget vettigt att skriva, ville bara att ni skulle veta att jag lever.
... Jag flyttade förra helgen! (Inte helgen som var, utan den innan) Huset är ganska najs, jag har två jättefina rum :) dock är det flyttkartonger och kassar överallt, och min garderob står i mitten av rummet, yä.

Jag har inte bloggat på länge, dels för att vi har flyttat och jag inte har internet hos mor, dels för att jag aldrig orkar när jag har möjlighet. Det ska bli bättring på det *smisk*

Idag fick vi reda på att vi ska ha spexfoto nästa vecka, tagga som bara den! Temat är Gott & Blandat (a.k.a. valfritt), ni (som inte vet) kan ju gissa vad/vem jag ska vara :D
Ledtråd:
Var hittar man en lila kostym? .__.

Jag är bara random nu, så jag ska sluta skriva.


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag smiskar dig, Anna.

Ska du vara "Jokerinnan"? :o :o Nej, men det var det enda jag kom på 8D

2010-04-27 @ 15:40:32
Postat av: ELIN!

du kan ju måla dig själv lila? :D HAHA

2010-04-30 @ 18:19:14
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0