Undone

Hej på er!

Om jag kikar ut över mitt rum nu så ser det ut som... jag vet inte vad. Flyttlådor, saker och kläder överallt! Fast, så brukar det se ut vanligtvis också, minus flyttlådorna, haha.
Hej, jag bloggar fast jag inte har något vettigt att skriva :)
Det ska bli skönt att flytta, varför vet jag inte. Kanske för att jag kommer att få två små rum, istället för ett stort. Det är lättare att städa ett litet rum, man har ingen plats att lägga sakerna på, så då har man inget annat val än att lägga dem där de hör hemma, haha! :)

Nu håller jag på att packa ur bokhyllan, och efter det ska jag leka med Helena :) sköjjsköjj.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

"man har ingen plats att lägga sakerna på, så då har man inget annat val än att lägga dem där de hör hemma"

Du äger så hårt!

2010-04-05 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0