When love and death embrace

Hej på er!

Visst är jag duktig på att uppdatera när jag är ledig? 8D

Idag har jag varit med Elin, Emelie och Hestlena. Vi var och åt sushi, sen trallade vi runt på vårmarknaden. Jag letade efter saker med Batman (han är cool, he says; STAY IN SCHOOL), men allt vi hittade med honom var en barn t-shirt ): folk gillar Spiderman mer, folk gillar honom så mycket att 118100 tror att jag är kär i honom.
Aja, köpte ingenting i alla fall. Har inga pengar, och så ska jag till Stockholm imorgon, så.

Som sagt: Jag drar till Stockholm imorgon, so no update då ): det blir på söndag kväll.


Hare bra! :)


Som lovat: Här kommer bilder på allt jag köpte igår :)


(Cheezy text, och jag ser ut som en butchflata i den, men vafan :p)






(Lite bättre bild på trycket - söt, va? :))


(Köpte ett likadant i svart)



Köpte även två par svarta tights, men de orkar jag inte ta kort på. De är bara helt vanliga.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahhaha, vad söt den blå tröjan var :]

STOCKHOLM, BABYYYYYYY

2010-04-09 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0