Her voice resides

Hej på er!

Stockholmsresan var mysig. Gick på stan med Madde några timmar igår, kul var det! :) vi skrattade en hel del ("Oh yeah!"), HAHA. Brände en hel del pengar också. På kvällen hyrde jag och moster Dorian Gray och tittade på den, hade svårt att sova sen (Y)
Idag gick jag och moster runt på stan i några timmar, lyckades bränna en del pengar då också.

Kom hem för lite mer än en timme sedan, och som lovat kommer bilder på det jag har köpt nu :)



T-shirt/tunikagrej och jeans - Cubus
(Älskar trycket på tröjan, så vackert.)


Allt är från H&M


Ljusblå jeansskjorta - JC
Mörkblå jeansskjorta - Carlings
(Det var jag som hatade jeans om det inte var byxor eller shorts, HAHA)


Silverkedja och valfritt hänge - Ur & Penn
Guldhalsband - Bik Bok


Converse - Åhlens (City)
(Jag tänker inte hoppa runt på ett ben, jag köpte faktiskt två skor, men jag orkade bara ta kort på en.)


"T-shirt"-pennor - Stockhome
Läppbalsam - present från moster
(Vad ska lilla Anna med pennorna till, tro? Rita på tröjor, kanske?)

Aja, det var allt. Hoppas att ni blir avundsjuka på mig nu! (Jag har trötthumor, ni får förlåta mig)


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

OH YEAH! xD

Oh, jag dör, jag lovar

2010-08-12 @ 21:50:23
Postat av: M

Hej

Jag vet inte vilken ordning du får kommentarerna, då kanske får läsa dem baklänges ._.'

2010-10-04 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0