Jackie

Hej på er!

... Jag är hemma! Jag har varit hemma ett tag, och de flesta visste redan det, men tänkte att jag kunde berätta ändå.

Idag har jag varit med Ellis, Ofelia och Emelie :) jag, Ellis och Ofelia gick på stan en liten stund, sen gick vi och fikade på Aldo's, Emelie kom dit efter ett tag, och sen gick vi iväg till Dollar Store, HAHAHAHA. Köpte lite candy att tjocka ner oss med, för sen skulle vi på bio! Eller, i alla fall jag, Ellis och Emelie. Ofelia var tvungen att gå hem, hon åker hem till Kina imorgon, så :(
Aja, vi såg i alla fall Inception, väldigt bra film! Jag hade i och för sig inte väntat mig så mycket annat med tanke på att Christopher Nolan hade regisserat den, och det lilla (en film om man räknar bort Inception, HAHAHA) jag har sett med honom är väldigt bra :) plus att Hans Zimmer (har gjort musiken till bl.a. Pirates of the Caribbean-filmerna och The Dark Knight) gjorde musiken, det var inte heller någon besvikelse.
Som ni märker så skriver jag bara skit här, skriver bara för att Elin ville att jag skulle uppdatera, HAHAHA.

Imorgon ska jag förresten vara med henne! Vi ska hesta runt, och titta på Michael-videos (Y) Innan dess ska jag på stan med mor och brorsan och titta på glasögonbågar, har behövt nya glasögon ganska länge.


Btw, ni måste hjälpa mig. Om lite mindre än två veckor ska jag fixa håret (det där lät kul, HAHAHAHAHAHA), och jag har beslutsångest. Antingen ska jag bara toppa lite och färga om håret rött, och behålla min nuvarande frisyr. Eller så ska jag klippa lite kortare, raklugg samt färga håret i någon slags mörklila/brun nyans. Vad tycker ni?

Aja, jag ska sluta nu, skriver som en fiskbulle.


Hare bra! :)



Kommentarer
Postat av: ELIN

jag tycker du helt klart ska ha rött hår, du passar superbra i det! :D

2010-08-05 @ 00:20:29
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Elvira

RAKLUGG !

2010-08-06 @ 00:03:04
Postat av: Madeleine

LUGG! Har aldrig sett dig så?

Och vem gillar inte fiskbullar, HAHAHAHAHHA

2010-08-06 @ 19:10:16
Postat av: M

Hej

Märks det att jag inte har kul?

2010-10-04 @ 12:16:02
Postat av: M

Hej

JAG HAR INTE KUL :D

2010-10-04 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0