Road to nowhere

Hej på er!

Det känns som att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, tihihi.

Kom just hem från en myskväll hemma hos Emelie, med Emelie, Hestlena, Elin och Ebba (a.k.a. Batman)! Vi har hestat, gått till ICA, kommit på en ny religion, kollat på film och haft allmänt kul.
Um... hest... hest... fiskbulle... Som ni märker har jag ingenting att skriva, detta är bara för att det var ett tag sen jag bloggade.

Meeen... imorgon far jag till Stockholm! Kommer hem på torsdag kväll, och då kommer det i alla fall lite ointressanta bilder på kläder, det är väl kul? :)

Som sagt, ska till Stockholm imorgon. Måste uppdatera garderoben inför skolstarten, och så ska jag träffa Madde! Ser fram emot det :)

Nu... har jag inget mer att skriva, så jag ska nog sluta nu.


Hare bra! :)



HEHEHEHEHEHEHE

Kommentarer
Postat av: Madeleine

OM FYRA TIMMAR SKA DU TRÄFFA MIG :D

2010-08-11 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0