The bitter end

Hej på er!

Tänkte just skriva "ville bara att ni skulle veta att jag lever", men jag är ganska aktiv på bdb och msn och allt, så. Lol.

Jag har lyckats dra på mig en förkylning, och lite feber på det. Har inte varit i skolan på hela veckan, det suger banan.

Jag har inte berättat om gymnasiet än, så det kommer nu. Jag har bara varit där i tre dagar, men jag älskar Bessemerskolan och jag älskar estet musik! Det kryllar av hårdrockare på musik (vilket gillas) och det finns inte en enda fjortis där :] Sen verkar vi ha roliga lektioner också, av det jag har hört. Jag kommer nog stormtrivas på estet.

Jaja, det var väl allt jag hade att skriva egentligen. Jag har aldrig ork att uppdatera bloggen, och när jag väl har det så skriver jag bara skit. Jag kommer aldrig bli som Kissie! ;__; *springer till ett hörn och gråter* Ah, fast ne.


Aja, hare bra! :)



Dumblederp hälsar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vi får inte vara sjuka en vecka på mitt gymnasium utan intyg från läkare xD

OCH ASSÅEH JAG ÄLSKAR DINA INLÄGG KVINNA xD

Vet du hur mycket jag garvar varje gång du uppdaterar? xD Jag kan verkligen se det där att du springer till ett hörn, gråter och så "ah, fast ne".

Hej, jag är död :D

2010-08-26 @ 17:04:19
Postat av: M

Hej

... Fast sen inser hon att alla kommentarer är från mig ._.'

2010-10-04 @ 12:14:30
Postat av: M

Hej

Bambambam

2010-10-04 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0