Animal I have become

Hej på er!

Jag vette fan vad jag ska skriva, kände bara för att uppdatera, höhö.
Har vart i skolan idag, vi har beställt klasströjor, och andra plagg för de som ville det. Här blir det klasströja och mysbyxor där det står "ROUMPAH" på roumpan! HAHAHAHAHA (ja, jag är både trött och uttråkad)
Har vart på kör oxå, har packat lite nu under kvällen. Ska packa mer snart, åker till Ryssland på lördag och stannar där över lovet. Jag är grymt taggad, men oxå skiträdd för flygresan, hatar att flyga :'c

Nu tänkte jag härma Ellis med att lägga in dagens låt, dock får ni nöja er med video då jag inte vet hur man lägger in låtar c:


Aja, hare bra! :)


Dagens låt:

(Sjukt bra *-*)

Kommentarer
Postat av: Emelie

den låten är så grymt bra:D<3

2010-02-25 @ 20:06:44
URL: http://emeliememmelie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ofta, jag älskar att flyga! :D

2010-02-26 @ 07:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0