Fuck you

Hej på er!

Jag är sjukt duktig på att uppdatera, HAHA, nejmen, jag har inte orkat ): plus att jag inte kan uppdatera varje dag då jag inte har ett lika intressant liv som Kissie, ska man kanske ta och göra en bröstoperation och skriva 6 inlägg om dagen och klaga över hur ont jag har? Hm...

Idag har jag iaf vart i skolan, jag börjar äntligen förstå hur det här med korsningsscheman fungerar (Y) bra, va?
Nu sitter jag här, och ska förmodligen göra det i två timmar till innan jag sticker till Gävle, nu blir det Gävla Gospel hela helgen! : D ni som inte har varit med om det har missat något.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva.


Hare bra! :)



(Det här är verkligen världens bästa låt att lyssna på när man är arg på någon, texten är hemsk, men den beskriver så bra hur mycket man kan hata en annan människa ibland. <3)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, förstår att den där va riktat mot mej men what a heck! xD

Jag brukar skriva i bloggen varje dag, som en dag bok men absolut ALDRIG MER ÄN ETT INLÄGG OM DAGEN!

Puss o kram ^^ <3

2010-02-05 @ 22:20:03
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hahahha, Kissie suger. Läser INTE bloggar, bara din och Arkens, men har kompisar som läser :p

<3

2010-02-06 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0