LoveGame

Hej på er!

Yä, tänkte bara uppdatera nu för sista gången på en vecka.

Idag har vi haft friluftsdag, det var snöigt och kallt, vi fick gå i två timmar, vilket resulterade i dyngsura skor och nästan sönderfrusna fötter. Mina fötter såg ut som trafikljus (röda, gröna och gula) när jag kom hem, HAHAHA.
Sen har jag varit i Valbo med Ellis, köpte en tröja och två halsband. Inte mycket, men ska shoppa ganska mycket i Ryssland, haha.
När jag kom hem packade jag det sista inför resan, hoppas bara att jag inte har glömt något nu.
Nu ska jag sitta här ett tag, ska nog lägga mig tidigt oxå - ska upp tidigt imon.

Aja, ni får ha det så bra, så hörs vi om ungefär 9 dagar! :)


Dagens låt:


(Det trodde ni inte, va? ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skulle vi INTE tro Lady Gaga? :(

2010-02-26 @ 23:51:28
Postat av: Anonym

det var jag som kommenterade btw.

2010-02-26 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0