Requiem for a dream

Hej på er!

Varför jag bloggar nu vet jag inte, tänkte egentligen bara tipsa er om en mysig låt, men jag kan väl lika gärna skriva lite mer skit 8)

IDAG hade vi vårt första nationella prov! I svenska, läsförståelse. Jag hoppas att det gick bra, det känns som att jag bara skrev skit, men det är just då jag får bäst betyg av lärarna, haha.
Jag har träningsvärk, älska mig.


Haha, aja, hare bra! :)



(Upptäckte för några dagar sen att denna låt är något helt magiskt vacker. Lyssna på den vetja!)

Kommentarer
Postat av: hestlena

way ahead of you jag kan den på piano hahhahshhhashfasfjas

2010-02-09 @ 20:29:49
Postat av: Madeleine

man ska vara varm i huvudet när man lämnar klassrummet!

2010-02-10 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0