The perfect drug

Hej på er!

Jag har inget vettigt att skriva, så detta blir ett skitinlägg :)
Har vart i skolan idag, vi fick sluta redan 10 i två - skönt. Så nu sitter jag här, borde göra något vettigt egentligen, kanske börja på uppsatsen om hinduism och buddhism - vet inte när den ska vara klar, haha.

Jag har börjat lyssna på Nine Inch Nails för den som bryr sig, de är fan bra ju ;o i alla fall det lilla jag har hört, haha. Någon som kan tipsa om någon bra låt/skiva med dem? Skulle bli tacksam för det :)

Off topic: Jag känner för att göra en wallpaper, det var ett tag sen, förslag? :)


Aja, hare bra! :)



(Favoritlåten för tillfället - grymt bra! *-*)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

När har ni sportlov?

Btw, Nine Inch Nails är inte bra ._. SÅ jag kan inte rekommendera något 8D

GÖR EN MED MARTIN ELLER SYLLE! Snälla? ._.

2010-02-25 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0