The wolfman

Hej på er!

... Hej, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag skulle faktiskt lägga ner den här bloggen om det inte hade varit för att jag gillar den så mycket, hehe, va?

Aja, kom precis hem från bion, jag, Ellis och Linda har sett The Wolfman - den var ganska bra, men jag är jättekänslig vad gäller skräckfilmer så jag kommer nog inte kunna sova inatt :)
Annars idag har jag varit överdrivet busig (xD) i skolan. Vår klass låste in sig på en toalett vilket resulterade i en matte/NO-lärare som surade i två timmar efter det, men, HAHA, det var fan nästan värt det :)

Imon ska jag nog bara sitta hemma och slappa, ska tillbringa halva dagen i sängen - jag vet inte när jag fick sova ut ordentligt senast. Åh, säng <3


Aja, hare bra! :)



(Förresten! Det här är Roger. Roger är min vackra varelse som jag skapade på en NO-lektion, inspirerad av molekyler. Tyckte att världen måste få se honom :))

Kommentarer
Postat av: Madeleine

DU FÅR INTE LÄGGA NER BLOGGEN!

Och va? Låste ni in er i SAMMA toalett? :o Hur fick ni plats? ._.'

Roger är snygg! <3

2010-02-14 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0