For what it's worth

Hej på er!

Nu gör vi så här: Från och med nu kommer mina rubriker vara låten som jag för tillfället lyssnar på, så ni får vara beredda på att jag kommer ha samma rubrik på vissa (många) inlägg.

Idag har jag "tränat", dvs. 40 situps, 30 min på motionscykeln och stretching. Jag hatar det, men det lönar sig i längden, så det är bara att kämpa på :)

Okej, det här blev ett skitinlägg bara för att jag ville uppdatera.


Aja, hare bra! :)


(Btw så ville Madde se min wallpaper som jag gjorde, så Madde, this one's for you! :))

Kommentera och säg vad ni tycker :c

Kommentarer
Postat av: Madeleine

MADDE BLEV RÖRD!

Jättefint, MERA Ark! 8D <33333333

2010-01-06 @ 14:10:13
Postat av: martina

bra anna :)<3 den va faktiskt jätte fin :D<3



lycka till med träningen :)<3

2010-01-06 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0