Summer

Hej alla glada!

Sitter här och sjunger för full hals till Neverstore - underbara pojkar <3

Idag har jag varit i skolan, vi har tittat på film och dansat, bugg och foxtrot, yess (y) sen slutade vi efter lunch
Efter skolan stack jag, Ellis och Fredda till Valbo, jag köpte Neverstores nya album, Age Of Hysteria, riktigt bra album (y) <3, ett linne och underkläder. Bytte även julklappar/sena presenter med Ellis, vi fick underkläder båda två x)

Nu sitter jag här, snart kommer det lite folk för att fira mig i efterskott, sen ska jag möta Elin vid Hemmakväll, vi ska titta på film och stoppa i oss onyttigheter, mysmys (: <3

Btw så ska vi flytta, det blir någon gång i april, till ett hus i Lassas (?)
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag försöker se positivt på det i alla fall.


Aja, hare bra! :)



(Ni har lyckats igen, pojkar <3)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Varför ska ni flytta? Är det långt från där du bor nu? <3

2010-01-31 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0