Sweet 16

Hej på er!

Nej, jag lyssnar inte på den låten nu, men den passade i och med att jag fyller år idag! :D
Jag har fått massa fina presenter, och jag ska få mer nästa vecka ^^

Detta har jag fått:

Pengar
Massa choklad (xD)
Laptop
Filter till kameran
Nytt objektiv till kameran

Och som sagt så ska jag få mer nästa vecka ^^'

Imon blir det fest för mig 8D ett riktigt fint kalas, med ballonger, tårta, saft, lekar, fiskedamm och godispåsar till alla!


Haha, aja, hare bra! :)




(Detta fina objektiv sitter nu på min kamera :) <3)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du har inte bjudit mig! ._.' <3

2010-01-22 @ 22:59:19
Postat av: Madeleine

MER WALLPAPER TILL FOLKET! <3

2010-01-27 @ 15:28:47
Postat av: martina

så underbart vi hade, ont i fötterna men jävligt kul! eller iaf jag hade kul :D<3 hoppas att det blir av igen :D

2010-01-27 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0