You would do anything for money

Hej på er!

Jag lider av brist på bra saker att skriva om, så det här inlägget blir bara skit :D
Idag har jag varit en no-lifer, men jag har varit en no-lifer som har tränat!
Eller, okej, en halvtimmes trampande på motionscykeln, 40 situps och stretching, men det är bättre än ingenting ^^,
Ska fan börja träna regelbundet, börja cykla, och sen börja springa till våren. Inte enbart för att gå ner i vikt, utan för att det är bra för kroppen, och min kondition är seriöst sämst.

... Imon ska jag till Valbo med Elin, ska bli väldigt trevligt :)

Btw, jag har gjort en till wallpaper, kommentera om ni vill se den, så lägger jag ut den! :c


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN!

hoho jag måste också börja träna :) vill ha bättre kondis!



och vi måste kolla på någon film, kanske gilbert grape? :DDDDDDDDDDD

2010-01-03 @ 21:30:01
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: elvira

sv: tack <3

2010-01-03 @ 21:52:01
URL: http://elviranordgren.blogg.se/
Postat av: Madeleine

VILL SE WALLPAPER! <3

2010-01-04 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0