Fever

Hej på er!

Det var för längesen jag uppdaterade känner jag. Allt för mina 8 läsare...

Idag har jag varit på Lager 157 med Ellis! :) Brände lite pengar och gjorde några fina inköp, och hör och häpna: Ni får se bilder redan nu! Eller, när ni har läst klart inlägget... Om ni inte skiter i att läsa, vill säga.

Just nu sitter jag och äter något som min brorsa har bakat (det ser ut som bajs... HAHAHAHA) och drogar Bullet for my Valentine. Lika bra att börja plugga redan nu, ska se dem i november och jag kan typ... ingen låt helt utantill, haha.

Imorgon ska jag leka med Elin! Vi ska (med största sannolikhet) ha filmkväll, hesta och skratta. Mysmys :)

Ja... det var nog allt jag hade att säga. Vi hörs när vi hörs.


Hare bra! :)



Venne om det syns på bilden, men det är något slags spetsmaterial. Det gillas!
(Och ja, jag vet att affischen i bakgrunden är sexig, haha)














Långt inlägg, haha! *ångest*

Kommentarer
Postat av: ellen

älskar tröjan med skorna!:D

2010-08-05 @ 01:02:49
URL: http://eelleennss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0