Higher

Hej på er!

Nu har jag inte bloggat på alldeles för länge, fu på mig.

Som de flesta här vet så var jag och Madde och såg The Ark på Allsång på Skansen i tisdags (vilka såg mig på tv? ;)). Sjukt underbart var det, det hade gått alldeles för lång tid sedan de goa gubbarna stod på en scen senast. Haha, vi skrek sjukt mycket, min hals gjorde ont i två dagar efter det x)
Kvällen hade varit helt perfekt om Arken inte hade dissat fansen efteråt, utan anledning. Nu är jag inte så arg längre, men då var jag helt galen! Så här i efterhand tycker jag synd om vakterna som fick ta så mycket skit, förlåt, vakter x)
Men jag ska inte klaga, Arken spelade i alla fall där, och jag var lycklig nog att få vara där. Tack för den <3

Idag ska jag vara med Hestlena! Vi ska lalla runt på stan och... lalla? Nej, men jag ska väl titta efter något intressant i affärerna.

Nu ska jag inte störa längre, jag skrev bara för att det var för längesen.


Hare bra! :)



(Jag glömde min kamera hemma, så det blev bara några få mobilbilder. Här är i alla fall en bild i duglig kvalité, på Ola (<3) som pratar med Anders lundin.)


(Mozart Group! Det var nog bara jag som älskade dem x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0