We are all mad

Hej på er!

Jag orkar aldrig blogga, fu. Men jag vill inte lägga ner bloggen heller, dilemma, HAHAHAHA

Idag har jag bara suttit framför datorn och TV:n, känner mig något sorglig nu, haha.

Imorgon far jag till Norrlands huvudstad (Sundsvall), till Gatufesten och kikar på The Ark! Det bekräftades idag. Jag älskar min familj ibland, för vi är så jävla spontana! Det här är inte första gången vi åker på spontanresa, för ett tag sen fick min far för sig att vi skulle åka till Dalarna, en timme senare satt vi i bilen på väg till Borlänge. HAHAHA <3

Som sagt, imorgon far jag till Sundsvall, och jag har drabbats av ett major I-landsproblem: Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Eller rättare sagt, jag vet vad jag vill ha på mig, men jag äger inte en vanlig fucking vit t-shirt som sitter bra. Tar nog ett linne istället, det blir nog bra.

Jag skriver skit här, för jag är full av det och har inget vettigt att skriva :)

Nu tänker jag sluta störa er, och istället förstöra era psyken med en creepy låt som jag har blivit helt beroende av.


Hare bra! :)


Circus Contraption - We are all Mad

 

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-07-11 @ 13:32:20
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0