4 o'clock

Hej på er!

Detta blir ett kort skitinlägg, är hur trött som helst.

Idag hade vi skolavslutning. Grymt skönt att slippa Mongosäriskolan (omoget, jag vet, HAHA), men jag kommer verkligen sakna alla, inte minst klassen. Ni förstår inte hur mycket jag grät när själva skolavslutningen var över, stod verkligen och lipade som ett fån! Men jag bryr mig inte, det gick inte att stoppa tårarna när man skildes från den bästa klassen denna värld någonsin skådat. Ni ska veta hur mycket jag älskar er och hur tacksam jag är över att få tillbringat dessa tre år med alla er, ni är bäst. <3

Själva skolavslutningen var väl... jag vet inte, underbar fast ändå inte. Man blev ju nedstämd när rektorn berättade om Olivia, och man var nära tårarna när 8:an sjöng Fields of Gold som en hyllning till henne.
Däremot skrattade man som en tok när Emma och Sebbe höll ett tal om vår fina klass, både åt internskämt och lite roliga saker som de avslöjade om oss (vattenkrig med pipetter, och förstörelse av skåp bl.a. haha.).

Aja, nu har jag inte mer att skriva. Mitt egna "tal" om klassen kommer imorgon, antagligen både här och på bdb, men man vet aldrig ;)


Aja, hare bra! :)



(Kvällens outfit, plus att jag vet att ni vill se mig som redhead. Mobba inte posen och ansiktsuttrycket, det var den enda bilden då jag inte såg ut riktigt som en ultrafet köttkorv, förutom armarna och benen, då.)

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Du var jättefin ju! <3



- saknar dig -



//Ofelia. <3<3X

2010-06-11 @ 13:04:24
URL: http://ofelialoov.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har aldrig sett en ultrafet köttkorv, men jag är 100% säker på att du aldrig sett ut som en. Så sluta fåna dig nu, för du är jättevacker.

Älskar ditt hår!!

2010-06-11 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0