Bigmouth strikes again

Okej, HAHA, jag vill inte få panik.
Här är bilder på vad jag har köpt :)



Kofta - H&M


Underkläder - H&M


Linnen och jeanstights - Cubus


Tröja - Vero Moda
(Måste bara påpeka att den här bilden inte är till tröjans rättvisa, den måste ses på för att man ska fatta hur sjukt snygg den är. Den är verkligen helt perfekt, troligen det bästa köpet jag har gjort i klädväg.)



Placebo: Covers - Bengan's
Örhängen och silverring - Ur & Penn
Mascara - Kicks
Hårsnodd - Monki
Cupcake Mints - Shock
Guldring - Creole


Ja, det var väl allt, nu ska jag inte störa er längre.

Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: elinpelin

gud vad fin tröja på sista bilden!! :D

2010-06-22 @ 23:00:42
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Madeleine

DET KOM MASSA BILDER! JAG ÄR LYCKLIG!

2010-06-24 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0