Remains of the day

Hej på er!

... Även att jag var 100% säker på att jag hade bloggat i fredags. Fail på mig då, HAHA.
Det här inlägget kommer för övrigt att bli ett skitinlägg då jag inte har något att skriva :) skriver bara för att jag fick för mig att jag var tvungen att kompensera för att jag INTE bloggade i fredags (vafan...).

Idag har vi varit i Gävle med klassen. Vi var och hittade på någon högskola där, avskräckande, haha. Sen var jag på stan med några kompisar, och nu sitter jag här, har även tittat på TV och spelat piano (hejjagharförmycketfritid).

Nu ska jag tröka här en stund, och lära mig lite mer av Requiem for a Dream på piano ^^,

Btw, HAHA, är det någon som kan/vill hänga med mig till Stockholm den 17:e? Vi åker hem den 18:e på kvällen, och vi ska shoppa under dagen då. Enda haken om ni följer med att ni måste se Moto Boy med mig på kvällen den 17:e, HAHAHA!
Snälla? *puppy eyes*
(Puppi, HAHAHA)


Jag börjar bli farlig.
Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0