Take it out on me

Hej på er!

Detta kan bli ett emoinlägg, började tänka på skolavslutningen och hur mycket jag kommer att sakna klassen.

Men vi var i alla fall på Gröna Lund idag med klassen! Sjukt skoj var det, fast jag vågade inte åka så mycket, haha.
Gjorde i alla fall av med en massa pengar på ett spel där man skulle skjuta ner saker och vinna en "woddo"-docka. Jag ville vinna, men det gick inte, man skulle skjuta ner fem saker och man hade fyra bollar att skjuta, fail. (Btw, ja, jag uttalar "voodoo" som "woddo", mobba mig inte.)
Nu sitter jag här, medan de flesta är antingen på Stolt & Nykter eller på fest, det är så man ska leva livet! (y)

... Jag färgade håret igår! Blev inte lika rött som jag väntat mig, och det blev mörkare, men jag är nöjd ändå :) ska nog fixa det senare i sommar dock. Bilder kommer imorgon.

Nu orkar jag inte skriva ett emoinlägg här, det får också bli imorgon. Då får ni vänta er ett riktigt snyftinlägg, då jag med största säkerhet kommer att gråta medan jag skriver det.


Aja, hare bra! :)



(Meet my choker! Söt va? :) Tack, mamma <3)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Alla har emodagar, det är helt okej. Annars skulle du ju inte märka när du var glad! :)

Och att du satt ensam, vadfan tror du jag gjort? Kul att veta att ingen bjuder med mig någonstans o.o

JAG ÄLSKAR DITT HALSBAND <3

Och så vill jag se ditt röda hår, woha!

2010-06-10 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0