We are all the winners, we are all the best

Då var det över.

Vi har slutat grundskolan.

Vad som var världens bästa klass med några av världens finaste människor har nu skiljts åt, och nu ska vi gå vidare i livet.

Många ska börja på olika program, vissa ska börja i olika skolor, och några ska till olika delar av Sverige.

Vi har många minnen tillsammans, både bra och dåliga. Jag kommer aldrig att glömma något av dem.

Vi har skrattat sjukt mycket tillsammans, vi är de 20 människorna i världen med sämst humor. Om ett gott skratt förlänger livet med 10 minuter har jag skrattat till mig ytterligare 30 år att leva.

Jag känner att jag bara skriver skit här, men jag kan verkligen inte sätta ord på vad jag känner för min klass. Ni är verkligen världens bästa människor. Så underbart fantastiska hela bunten. Mina tårar får vara bevis nog på att jag älskar er mer än vad jag kanske egentligen borde göra.

Men nu skiljs vi åt, och vi fortsätter att sprida vår awesomeness, underbart fina personligheter och fantastiska humor över Sverige, och sedan världen.

Simon Johansson, Caroline Lönn, Stina Dufva, Martina Wallén, Maria Rahm Yhr, Linda Rundal, Olle Sundell, Sofia Wikström, Maria-Therese Olsson, Emma Persson, Johan Olofsson, Rickard Dalstål, Max Arnström, Fredrika Lundkvist, Elvira Nordgren, Josefine Halvarsson, Cornelia Gottfridsson, Emelie Larsson, Sebastian Eriksson - Tack för de här åren, tack för allt.

Jag älskar er, då, nu och för alltid. Kommer aldrig att glömma er. <3

 
BRA MAX!


(SMS10, bästa klassen på jorden. Alla är inte med på bilden dock.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0