Where is my mind

Hej på er!

Som lovat så kommer lite bilder från Stockholm, och även bilder på vad jag har köpt :)




Jag och Ellis på resan dit, antagligen den enda seriösa bilden som togs då x) <3


Man är vacker när man diggar musik.


Några timmar senare, världens bästa Moto Boy <3


Pobliiken, eller en del av den.


"Hehehe, idiot." (internskämt)


Lite senare. MotoHealing och Moto Boy together, Moto-powern är nästan för stark.


Moto-nööö. Titta bara, både han och jag är nööö.


Okej, jag gör ett till inlägg där jag lägger upp bilder på vad jag har köpt. Jag får panik när det är för många bilder i ett inlägg.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

MOTO NÖÖ xD

2010-06-24 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0