Alice in Wonderland

Hej på er!

Okej, jag lyssnar egentligen på Y.M.C.A., men här ska vi berätta lite om filmen.

Efter nästan ett halvårs längtan har jag äntligen sett Alice i Underlandet, och min Skapare, det var något av det bästa jag har sett på länge, så otroligt fantastisk! Nog för att jag visste sedan länge att Tim Burton, Johnny Depp och Danny Elfman är den bästa av kombinationer, men detta var verkligen helt magiskt! 8D Screw Avatar, det här är något av det bästa!

Okej *andas in*, avreagera... Ni förstår inte hur mycket jag älskar både Tim Burton, Johnny Depp och Danny Elfman, jag har varit ett stort fan sedan snart 5 år tillbaka. Johnny Depp är en av de absolut bästa skådespelarna i världen, han lever sig in så bra i alla sina roller, man glömmer helt bort att det är just Johnny Depp. Sen att han är galet snygg är ju bara en bonus ^^,
Och Tim Burton är en helt fantastisk regissör, han gör så sjukt vackra filmer. Jag kan inte räkna alla gånger jag helt har förlorat greppet om verkligheten när jag har sett någon av hans filmer, han är helt enkelt bäst.
SEN MÅSTE JAG JU OCKSÅ SÄGA NÅGOT OM DANNY ELFMAN
Det finns inte så mycket mer att säga, än att hans musik är otroligt vacker. Hans filmmusik är jättevacker på ett speciellt sätt, och varje stycke passar så bra in i filmens situation, mannen vet vad han gör.
Jag <3 deras samarbete, helt enkelt.

Sedan är inte Johnny Depp den enda skådespelaren i Alice i Underlandet som jag gillade. Alla skådespelare var fantastiska (ja, 'fantastiskt' är mitt favoritord, likaså 'underbart') och gjorde sina roller på ett jättebra sätt, men som om filmen inte redan kunde bli bättre så var två till av mina favoritskådespelare med, även mina favoritskådespelerskor: Helena Bonham Carter och Anne Hathaway :)

Okej, detta blev ett inlägg fullt av skit, men, hähä, avreagera liksom.


Aja, hare bra! :)



(Ni har lyckats igen. <3)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

DEPP ÄR SNYGG! <3

Klart de lyckas :] Filmmusikern vet jag tyvärr inget om, men Burton och Depp.. Fantastiskt! Vill se filmen, men har ingen att gå med... ._.

2010-03-08 @ 16:13:06
Postat av: ELIN!

svar: hahaha jag var också kär i Brandon! :DD



filmen var grym :) johnny depp är..bäst <3

2010-03-08 @ 17:58:51
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar Till Madeleine: Jag kan gå med dig! 8D Jag har som mål att se den minst 6 gånger på bio, ska slå mitt gamla rekord xD

2010-03-08 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0