Animal I have become

Hej på er!

Jag har inget vettigt att skriva, men det var dags för uppdatering ^^,

Idag har jag varit i skolan, sen har jag varit på stan med Ellis och Marrie, dock satt vi på ett café största delen av tiden, fika är ju soo Motostyle!
(Ja, jag är uttråkad)
Vi geggade iaf ner oss med "godisspray", kaffe och glass, nästan inget med flit dock :) och enligt Marrie fick jag kärleksfulla blickar från en kille som jobbade där, HAHAHAHA

Aja, nu sitter jag här, har inget att göra. Funderar på att skriva en fanfic, förslag på vad/vem/vilka man kan skriva om? :)


Aja, hare bra! :)


Dagens låt:


Har blivit helt beroende av den här låten under senaste dagarna, hur bra som helst! *-*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skrviv en slash-fiction om Anders Eriksson ;) du känner inte till honom så värst bra så hitta på nåt xD



Hare <3

2010-03-26 @ 22:55:29
Postat av: Madeleine

Skriv om Salo och Pekula?! :o

2010-03-27 @ 18:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0