Human frontier

Hej på er!

Tyckte att det var dags för en uppdatering c:

Idag har varit en helt vanlig dag, har vart i skolan och så. På lunchrasten gick vi och hämtade ut våra klasströjor, väldigt fina blev de, haha! :) BRA MAX!
På eftermiddagen har vi dansat, vi högstadiebarn som har betyg. Det gick faktiskt väldigt bra, till skillnad från förut var folk inte rädda för att ta i varandra idag :)

Nu sitter jag här, har skrivit lite (med lite menar jag lite) på min uppsats om hinduism och buddhism som ska vara inlämnad på fredag, det bara känns som att jag kommer få sitta uppe hela natten imorgon (y)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, kan knappt hålla ögonen öppna!


Hare bra! :)


Dagens låt:


(Älska, HAHAHA)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Spännande rubrik ;D diggar du Neo eller? ;;´)

2010-03-17 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0