I know you want me

Hej på er!

Nu bloggar jag utan att ha något att skriva om, yay me helt enkelt :)

Idag har jag varit i skolan, jag har skrattat jävligt mycket åt saker som jag inte minns :)

Nu sitter jag här, och liek, sitter. Jag har precis tvättat bort sminket efter en liten "plåtning" jag hade, förhoppningsvis kommer bilderna till användning, hähä. Bloggen ska nämligen få en ny design! Jag har absolut ingen aning om hur designen kommer se ut, jag vet inte ens hur headern kommer se ut, jag har överlåtit allt till Ellis (y)

Btw, är det någon out there som inte har sett Alice i Underlandet, som gärna vill se den? Eller någon som har sett den och vill se den igen? Jag älskade filmen och vill hemskt gärna se den igen, plus att jag har bestämt att jag ska slå mitt gamla rekord och se den minst 6 gånger på bio :D
(Mitt rekord i att se samma film x antal gånger på bio. Mitt nuvarande rekord är 5 gånger, och då har jag sett Kalle & Chokladfabriken så många gånger, på bio alltså. Sammanlagt har jag sett den kanske 18 gånger,  YAY ME!)
Så... vem är frivillig? :D


Haha, aja, hare bra! :)



(Ja, så här sexig var jag för ett tag sen.)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill gärna se den :D men det vettefan om du vill se den med mej xD

2010-03-08 @ 22:28:15
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag vill se den! JAG VILL! JAG VILL!

Och jag måste säga; Jättehäftig bild! Jag älskar dem :o (Som jag sett xD)

2010-03-10 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0