Livin' in the sunlight, lovin' in the moonlight

Hej på er!

Jag tänkte skriva en historia om Moskva, men det är nästan ingen idé då alla dagar var pretty much the same. Vi gick runt på en marknad i närheten av mormors lägenhet, sen åkte vi runt på stan mitt i natten två gånger, Moskva är så sjukt vackert på natten. Sen har vi träffat lite folk och shoppat, inte så mycket mer, men det var väldigt trevligt :)

Aja, jag har varit uppe sedan kvart i nio, har träffat Joel, ska iväg och träffa Elin m.fl. om ett tag, vi ska på bio och se Alice i Underlandet! Jag är jättetaggad, har längtat efter den i flera månader nu. Jag menar, Tim Burton som regissör, Johnny Depp som Hattmakaren, och Danny Elfman som har gjort filmmusiken, kan det bli bättre? Jag tvivlar på det.

Aja, hare bra! :)


Fokis små rosa och blå uggs kan slänga sig i väggen, så här ska det se ut!







Söta, va? :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jättesöta är de! 8D

Tim Burton är bäst, alla filmer jag sett av honom äger!

2010-03-07 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0