Song to say goodbye

Hej på er!

Dagen har varit... obeskrivlig. Vi har inte haft några lektioner, vi har mest bara suttit och sörjt Olivia, sen var vi ett par stycken som pratade om livet och att vi måste ta vara på det och alla som betyder något för oss. Man vet aldrig när de inte finns längre.

Jag har fortfarande inte fattat att hon inte finns längre. Hon var så ung, hon hade så mycket att se fram emot, och hon var en sådan fin person på alla sätt. Alla som kände henne vet vilken fantastisk person hon var. Du ska veta att du är saknad av många. <3

Det här har fått mig att, på nytt, förstå hur mycket min familj, alla mina kompisar, och mina förebilder betyder för mig. Jag vill bara säga att jag älskar er, jag är ingenting utan er, ni har gjort mig till den jag är idag. <3


Aja, hare bra allihopa, ta hand om er själva och alla era nära och kära! <3



(Så här fint var det i 8:ans grupprum. <3)


(Vissa (många) av hälsningarna fick mig att börja gråta. <3)


(Jag kommer aldrig att glömma när ni sjöng den här på skolavslutningen. Jag var nära gråten för att det var så vackert.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0