This is halloween

Hej på er!

Jag har egentligen inget vettigt att skriva, tyckte bara att det var dags för en uppdatering :c

Idag har jag varit i skolan, sen har jag fikat med Elin och Emelie. Nu sitter jag här, borde plugga, men jag sitter och bloggar istället. Älska mig.
Nu ska jag plugga resten av eftermiddagen och kvällen, och eventuellt inpå natten. Har ett musikarbete som ska redovisas imorgon, och jag har inte ens gjort klart strukturlyssningen (y) Gillar att jobba med musik dock, och jag ska skriva om en låt med Placebo, så det är bara skoj ^-^

Nu ska jag fortsätta plugga (försöka i alla fall).

Hare bra! :)


Dagens låt(ar):


(Ignorera det jobbiga introt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0