We are the world

Jag kan fortfarande inte förstå det. Det är bara helt... sjukt.
För er som inte vet vad jag talar om: Olivia (en vän, för er som inte vet) lämnade oss imorse, i leukemi.
Det är helt sjukt, hon blev bara 15 år... Hon hade så mycket att se fram emot, och hon får aldrig uppleva det... Det är bara så hemskt.
Hon var så stark, jag tror inte att någon av oss hade väntat sig att detta skulle hända. Hon var så stark, modig och positiv. Hon slutade aldrig att kämpa, och hon var den som allra minst förtjänade det här.

Allt jag kan göra nu är att hoppas att hon har det bra nu, och mina tankar går till hennes familj och alla som stod henne nära.

Vila i frid, min vän. <3


Plötsligt betyder ens egna problem ingenting...



Nu får ni ses i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ELIN!

<3

2010-03-21 @ 19:50:49
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag håller med dej Anna! Om precis allt! Det skulle varit jag istället! Det skulle varit jag som skulle legat i den där sängen och sen fått dö... Inte hon! Inte Olivia! <3

2010-03-21 @ 21:13:40
Postat av: Emelie

<3

2010-03-22 @ 18:57:11
URL: http://emeliememmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0