Addicted

Hej på er!

... Om ni tittar på inlägget "Stockholm syndrome" och andra inlägg, bara så ni vet: När jag skriver "tycks?" vill jag att ni ska kommentera och säga vad ni tycker.
Tänkte att jag kunde skriva det ifall någon skulle ha missat det.

Idag hade vi vårkonsert med kören! Vi fick sjunga "hela" tre låtar, jätteskoj (y)
Annars har det inte hänt så mycket... Eller jo! Vi var och såg estet teaters uppsättning av Dracula! Jättebra var den, duktiga "skådespelare", bra danser och för att inte tala om fantastisk musik! *-*

Imorgon ska jag, Elin Sälgren, Emelie och Hestlena åka in till Valbo, jag ska köpa skolavslutningskläder, yey :)


Aja, hare bra! :)



(HAHAHA, jag kunde inte låta bli!)

Kommentarer
Postat av: ELIN

why so hestserious?

2010-05-21 @ 21:55:12
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag måste säga att jag är duktig på att kommentera :o

2010-05-23 @ 09:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0