Boom boom

Hej på er!

Mobba inte låten, den är kul att dansa till xD

Idag har jag varit med Hestlena! Vi hann inte göra så mycket, vi hann bara fika, prata, skratta och dra till resecentrum, men det var trevligt ändå :)

Jag funderar på om jag ska börja med drömtydning. Mina drömmar har varit ganska skumma på senaste tiden, speciellt förra natten, HAHAHA.
Jag menar, det är väl inte helt normalt att drömma att man är gift med Jokern och han vill ha barn med en? xD Drömde om honom igen inatt också, men det minns jag knappt nånting av, haha.

Och till något helt underbart: Jag är kär! Jag är så sjukt kär att jag kan spricka! Grejen är den att jag inte vet vem/vad jag är kär i, men det är helt fantastiskt. Tänk er bara att gå runt och känna den underbara känslan av att vara kär, konstant, utan att behöva ränna efter någon annan person 8D

Imorgon ska jag vara med Ellis :) vi ska grilla och ha trevligt. Underbart, underbart.


Aja, hare bra! :)




Kan det betyda något...?
(Och ja, jag vet att jag är grym på att rita, HAHAHA)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är underbart att vara kär Anna! Jag vet exakt hur det känns :D <3 och det är en underbar känsla <3



Bilden kan säkert betyda nåt :D du får gå till en spåtant och ta reda på vad ;D <3

2010-05-15 @ 01:47:01
Postat av: ELIN

HAAHAHHA bilden XD



2010-05-15 @ 10:40:28
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha, om du inte är kär i någon/något behöver du inte bli sårad, GRYMT NAJS! xD

Bilden äger så hårt!!!!!

2010-05-15 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0