Bring me to life

Hej på er!

Jag funderar allvarlig talat på om jag ska gå ut på stan någon dag och dela ut kramar till alla som går förbi, känner att jag behöver det. Jag har så mycket kärlek i kroppen just nu, jag är galet kär i livet och allt som finns på jorden känns det som. Jag måste få dela med mig av all min kärlek, och eftersom jag är helt inställd på att inte skaffa någon partner inom den närmaste framtiden så är det här det bästa alternativet :D
Fick idén från när jag var i Stockholm i höstas, då var det några ungdomar som stod vid plattan och delade ut kramar till alla, och jag tyckte att det var så fint gjort. SÅ VILL JAG OCKSÅ GÖRA 8D
Så... är någon på att dela ut kramar med mig? :)


Aja, hare bra! :)



Varför har vi så svårt för att älska när vi har så lätt för att döma och hata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0