Requiem for a dream

Hej på er!

Jag har absolut ingenting vettigt att skriva, har ingen fin bild eller mysig låt att bjuda på heller, så det här blir ett skitinlägg :)

Idag var hela högstadiet på American Pizza Place, mina damer! Det såg rätt kul ut med 60 (vi är inte fler än så) personer som trängdes i kön till all mat x)
Sen var vår klass på Parkbadet och tränade olika saker, men jag fick inte vara med p.g.a. att man inte får träna på ett tag efter att man har haft körtelfeber, surt.

... Jag sitter och sjunger för mig själv, det får man göra när man är ensam hemma, OOOUUUH!
Jag ritade för en stund sen, resultatet blev fail, men aja :)


Nu ska jag sluta slösa bort er dyrbara tid här, haha.


Hare bra! :)



(Okej, jag lurade er. Här får ni lite natthumor á la Anna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0