Requiem for a dream

Hej på er!

... Varför får jag känslan av att jag nyligen hade ett inlägg med samma rubrik? HAHA, i alla fall...

Jag tror inte att jag är den enda i världen som vill ge Clint Mansell en stor, fet kyss för den fantastiska låten Requiem for a Dream, den är ju underbar. Jag undrar om inte den är min favoritlåt för tillfället, jag kan inte sluta lyssna på den, så obeskrivligt bra!
Jag "dras till" musik som är dramatisk, stark och har en viss magi i sig (Danny Elfman, höhö). <- Btw, tänk er Maria Montazami säga den där meningen (utom det som står i parentes), HAHAHAHAHA.
I alla fall, Requiem for a Dream har alla mina krav i sig, och det gör den till the song of my dreams typ.
Ja, jag är trött, random och skriver skit, bare with me.

Ja, det var väl bara det jag tänkte säga, haha. Anna <3 Requiem for a Dream, och Anna <3 Clint Mansell som gjorde den.


Aja, hare bra! :)



(Jag har trackat er med den här låten förut, men den är så förbannat bra! *ryser*)



(Han är väl inte den fagraste herre man skådat, men han får ändå en kyss för sin fantastiska musik 8D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0