Stockholm syndrome

Hej på er!

Nattbloggning på gång! Jag vet vad ni tänker ("fuck, vad ska hon dela med sig av för dålig humor nu, då? .__."), men oroa er inte, jag ska inte plåga er. Jag ska bara visa lite bilder på vad jag antagligen kommer ha på mig på skolavslutningen ^^,



Har svår beslutsångest - vilken klänning ska jag ha?! :c



Smycken och accessoarer jag ska ha till i alla fall, samt ett diadem med en rosett på och en choker.


Skorna jag ska ha - OOOOUUUUEEEEOOUUUH


Ja, det var väl allt. Tycks? ^^,


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den första klänningen. Skorna har jag tittat på jättelänge, de är grymt coola!

2010-05-16 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0