The face of God

Hej på er!

Jag kom just på att jag har varit grymt taskig mot mina kompisar, i alla fall de som är i ett förhållande eller nyligen gjort slut med sina "partners".
Som ni kanske vet så brukar jag ofta säga att jag aldrig ska skaffa en partner, och att jag är väldigt anti-kärlek och sådant, och när folk frågar varför jag vill vara singel så svarar jag att det är för att folk i förhållanden är så fåniga. Jag insåg just att folk kanske har tagit illa upp av det, eller om ni är så pass duktiga att ni inte tar åt er av mina fåniga kommentarer. Men om ni har tagit åt er, så vill jag be om ursäkt från djupet av mitt hjärta. Jag är en väldigt oseriös och skämtsam person, och jag tycker att människor som är beroende av sina pojk/flickvänner är grymt löjliga, men det har aldrig varit min mening att såra någon.
(Jag kan lova att ingen har tagit åt sig, och att jag har skrivit detta inlägg i onödan, haha) Men om inte:
Förlåt.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror att det är som du säger, att alla vet att du inte menar något illa mot oss personligen. Jag tar inte illa upp, för egentligen vill jag ju veta vad du tycker. Jag vill inte att du sitter och låtsas vara en annan person bara för att inte såra mig, för det är inte en sån vän jag vill ha.

Och du kan tänka såhär; du vet att jag vänder mig jätteofta till dig när jag pratar om mina "kärleks-problem" och det skulle jag inte göra om du sårade mig.

2010-05-17 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0