Y.M.C.A.

Hej på er!

Jag vet, jag bloggar sjukt ofta. Inget internet, you know.

Jag har gått och dragit på mig någon körtelfeber, YAY ME! Har varit hemma från skolan i nästan en vecka nu, och jag blir hemma en vecka till, det suger ganska hårt :(
MEEEEN vi hade spexfoto idag, och det kunde man ju inte missa! Och för er som inte kunde lista ut det: Jag var Jokern. Eller åtminstone någon slags tolkning av Jokern, hittade liksom ingen lila kostym eller grön väst, men det blev rätt lyckat ändå. Fick ganska många blickar och kommentarer av folk :) Bästa kommentaren var nog:
"ANNA SER JU VERKLIGEN UT SOM CLOWNEN I BATMAN!"

Nu ska jag glo lite på tv, sen får vi se vad jag hittar på, allt är möjligt när man är hemma och sjuk :D


Aja, hare bra! :)





(Jag tycker att jag är väldigt snäll som bjuder på bilder fast jag ser ut som en förstoppad ko och mina kläder är jättelöjliga)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är grymt lik?!

2010-05-04 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0