Streets of fire

Hej på er!

Måste bara börja med att säga att vi har snö! :D Snö gör mig lycklig, jag älskar snö.

Idag har jag varit i skolan (höhö, oväntat), på engelskan har vi fått en uppgift att någon gång (datum är inte bestämt) komma till lektionen som en musiker. Vi får välja själva hur långt vi vill gå (klä ut sig osv.), och så ska vi berätta om "oss själva", vem vi är, var vi kommer ifrån, musik, skivor osv. Fett kul.
Jag lyckades minsann med något efter skolan. Jag halkade och slog i armbågen, och jag svimmade. Två gånger. TVÅ. Inte nog med att jag svimmade av smärtan/"chocken", jag svimmade två gånger. Jag är nog den enda som skrattar åt detta.
Nu ska vi sluta prata om dagens händelse, jag blir svimfärdig när jag tänker på det, HAHA.

Nu ska jag kila iväg och plugga. Pianoläxa, Gehörs- och musiklära, svenska, datakunskap, matte ska vara klart ganska snart. Fast ikväll orkar jag bara med piano och matte.


Aja, hare bra! :)



Snö är fucking lycka ♥

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Snö är fucking mycket med lycka!

OH, VAD COOLT! Med musiker-grejen! Det har du inte sagt :o

Inte svimma nu :) Det blev ett fint blåmärke i alla fall :)

2010-11-11 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0