We no speak americano

Hej på er!

Nu uppdaterar jag bara för att Madde tycker att det var på tiden.

Idag började vi inte förrän 12.30, grymt skönt! Fick sova ut lite, vilket behövdes C: Efter skolan gick jag en stund med Pontus innan våra vägar skildes åt. Vi pratade om superkrafter och hur grymt det vore att kunna spränga saker genom att rikta händerna mot dem. Liksom, fatta att kunna spränga saker i takt till klassisk musik, HUR GRYMT?

Justja, i tisdags var jag, Ellis och Martina på Annexet i Stockholm och såg Bullet For My Valentine! Sjukt underbart var det, förutom det faktum att det inte fanns någon luft där överhuvudtaget, blev lite hett där inne ;) HAHAHAHA.

... Är det bara jag som brukar bli förvirrad över vem jag är ibland? Och då menar jag inte skit som "Vem är jag? Varför föddes jag? Vad är meningen med min existens?", utan jag menar att jag brukar kunna läsa mitt namn och bli sjukt förvirrad, så att jag måste fråga folk: "Anna Byman... Det är jag, va?" Då får man konstiga blickar av dem :] HAHA, älskar att vara jag ibland, jag blir så sjukt förvirrad över allt.

Ska snart åka in till Gävle med några kompisar och gå på bio, blir ju såklart Harry Potter! Det är ju ett måste att se de filmerna.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Madde Banan (anledningen till inlägget!)

Det är fan bara ni som kommer på sånt där, men oh vad häftigt det vore .__.

Och jag brukar inte bli förvirrad över vem jag är, bara om jag är riktigt, riktigt trött ._.

2010-11-19 @ 18:29:11
Postat av: Dennis

sv: tackar så mycket, uppskattas! :)

2010-11-29 @ 20:54:21
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0