Whispers in the dark

Hej på er!

Jag har inget att skriva, HEHEHE.

Jag har varit i Stockholm! Med familjen visserligen, men det var kul ändå. Har mest shoppat och nypt min lillkusin i fötterna (han har så nypvänliga fötter! 8D), mysmys.

... Jag borde börja fundera över hur min nya bloggdesign ska se ut, jag har en aning om hur jag vill att den ska se ut. Men ARGH, jag har ingen bild som skulle passa.

Jag skriver skit, nu är det dags att sluta skriva, och lägga upp bilder på vad jag har köpt istället.


Aja, hare bra! :)



Jeanstights och top - Cubus


Tröja - JC
(Snyggare på, HAHA)


Armband - Rockzone


Jacka - Stadium


Kommentarer
Postat av: Madde Banan

ÄLSKAR armbandet!

2010-11-07 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0