Hero

Hej på er!

Jag har inget vettigt att skriva, bara så ni vet.

... Jag tänkte bara skriva att jag funderar på att ändra designen på bloggen. Jag verkligen ÄLSKAR min nuvarande design, men det är alltid bra med lite variation ;)
Så om ni har några förslag på hur ni vill att bloggen ska se ut så är det bara att kommentera! :)

... Det var det enda vettiga jag hade att komma med idag. Vi får se när jag bestämmer mig för att skriva igen.

Hare bra! :)



Jag har ett behov av att lägga ut bilder i varje inlägg, även om de inte har nånting med något att göra.

Kommentarer
Postat av: Madde Banan

Gör en liknande design fast med bilder på dig i psyk-skjortan?

Kommer inte på något .__.

2010-10-26 @ 09:35:41
Postat av: Anna

Fan, vilken bra idé!

2010-10-28 @ 08:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0